joi, 21 martie 2013

Româncele...

   În postarea de astăzi am ajuns la întrebarea "existenţială": Sunt românce cu farmec? Dacă este să ne luăm după mulţi străini care au fost ademeniţi de româncele noastre ca şoriceii în capcană eu aş spune că, acest farmec a cam ajuns la nivel de epidemie. Deşi unora li s-a cam urcat la cap.Acel farmec natural al unora dintre româncele noastre încă s-a păstrat la "vid" dacă pot spune aşa. Unele dintre ele ar trebui să înţeleagă pur şi simplu că sunt fenomenale aşa cum sunt şi să încerce să convingă bărbaţii prin puterea caracterului lor şi nu prin aburii fardului. Cam atât despre ceea ce se întâmplă in ziua de azi să ne uităm de-a lungul şi de-a latul istoriei să vede dacă găsim românce cu farmec.
   O să încep acest paragraf cu o remarcă al lui Jhon Lennon :"Ca de obicei, exista o femeie in spatele fiecarui mare idiot." Mă gândesc aici şi la oamenii de rând care deşi ajung acasă obosiţi de muncă surâsul femeii iubite îi face adolescenţi din nou. Căci ce ar fi fost Mihai Eminescu fără Veronica Micle...Şi cine a ştiu  a echilibra viaţa lui Ion Luca Caragiale mai bine decât iubita lui soţie Alexandrina Burelly pe vremea când acesta scria:" Mă, eu am fost om fără noroc! Până şi cariera în viaţă mi-am greşit-o... făcându-mă scriitor!".
     Poate că acest lucru l-au văzut şi romanii când s-au hotărât să mai stea pe meleagurile noastre şi să procreeze poporul "rumân".
     Şi acuma înapoi la contemporan, mă uitam zilele trecute pe un tabloid cum evoluează situaţia dintre Mihaela Ghenea şi Gerard Butler, eu cred că se potrivesc dar, ideea este că o româncă a fermecat un actor de Hollywood şi nu s-a oprit aici este recunoscută internaţional ca un model de mare succes. De aici rezultă iaraşi ca româncele au farmec sunt pur şi simplu născute cu el si punct.
     De-a lungul istorie româncele au fost cele care prin farmecul lor au ajutat la evoluţie, indiferent că a fost vorba de scriitori pe care i-au inspirat în lucrările lor sau că au trebuit să militeze pentru drepturile femeii precum Alexandrina Cantacuzino ba chiar au făcut parte din rezistenţa împotriva comunismului precum Elisabeta Rizea care obişnuia să spună:"Trei zile dacă mai trăiesc, da' vreau să ştiu că s-a limpezit lumea". Deci poate aşa cum şi Caragiale ar fi spus:"farmec este dom'le"...
   Pentru mai multe detalii despre un farmec natural aici sau chiar si pe facebook aici.




Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu