sâmbătă, 9 martie 2013

2 martie...

  Dormeam când am simţit pe mână ceva catifelat la fel de fin ca şi mătasea, mijesc un ochi şi o surprind pe iubita mea  tocmai când se aşează în pat şi se face covrig la pieptul meu. Atunci am deschis ochii şi i-am zâmbit... Mă anunţă că...şi din bucătărie se aude expresorul, cafeaua era gata...
   Ea se dă jos din pat să pună cafea în ceşti, abia acuma observ că purta o cămaşa de a mea în carouri, în nuanţe de albastru şi verde. Cămaşa îi ajungea până aproape de genunchi, de sub cămaşă picioarele ieşeau generos afară şi mă lăsau să îmi desfăt privirea cu pielea ei cafenie, fină, proaspăt epilată. Mânecile îi depăşeau cu mult mânuţele ei mici cu degeţele subţiri. Arăta ca un copilaş care pentru a se amuza în oglindă s-a îmbracat cu hainele părinţilor mult prea mari pentru trupuşorul ei plăpând.
  În timp ce îmi savuram cafeaua cu înghiţituri mici mă asez calculator să îmi verific e-mail-urile. Navigând pe internet dau peste o minune tehnologică. Am intrat pe un magazin online şi va las adresa aici  .Sunt foarte multe oferte, promoţii şi reduceri la subcategoria îngrijire personală şi am să va las link-ul aici .Navigând mai multe minute pe aceste magazin online ajung la un aparat care face epilare definitivă aveţi link-ul aici şi când spun asta mă refer la bărbaţi poate fac un asemenea cadou femeilor de ziua lor. Cu imaginea încă proaspătă în minte a pielii fine a iubitei mele nu mai stau pe gânduri şi il comand să il ofer cadou de ziua femeii. Mai ales că asta o scuteşte de drumurile la salon ceea ce înseamnă că mă pot bucura de prezenţa ei mai mult...mult mai mult...
Am să vă las aici în articol şi poza.



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu