sâmbătă, 9 martie 2013

Ziua barbatului...

  Ei  uite că am ajuns şi la această magnifică zi în care unii dintre noi încearcă totuşi să îşi stingă setea numărând până la al patruşpatrulea pahar ca un setilă din poveşti.
  Eu sincer mă bucur pentru simplu fapt că barbatul are doua zile pe an numai ale lui. Neoficial pe 9 martie când este ziua din tradiţie a bărbatului, şi datorită petiţiei Bergenbier avem şi ziua oficială pe 5 mai. Am ieşit mai în câştig noi nu-i aşa? Şhhh să nu ne audă fetele că ştiţi cum sunt ele aşa mai geloase când vine vorba despre asta.
   Această zi totuşi după cum ştim cu toţi nu este numai o zi în care ne putem scufunda buricul în alcool ci şi o sărbătoare care cinsteşte cei 40 de mucenici care au murit in numele credinţei şi au devenit martiri. Sărbătoarea creştină a sfinţilor 40 de mucenici s-a suprapus peste inceperea anului agricol tradiţional si a fost denumită Mucenicii sau Măcinicii. După spusele bunicii mele în ziua de 9 martie toate plugurile erau scoase la arat. Dupa ce plugul era trecut prin foc de către fierarul statului fiind astfel reparat si purificat. Mai apoi fiecare gospodar îşi expunea pulugul in faţă casei în mod festiv şi sătenii se împăcau între ei cum să îşi are pământurile...
  Sunt foarte multe tradiţii care mor în fiecare an...Stau şi mă gândesc e ăsta un lucru bun ne face mai buni renunţăm la ceva inutil pentru a evolua spiritual sau renunţăm doar din moft pentru simplu fapt că nu mai e cool şi la modă. Dacă am fi cu mult mai buni decât predecesorii noştrii aş spune că sacrificiul tradiţie în detrimentul unui viitor mai bun nu a fost în van...
   Şi acuma aşa în spirit "festiv" şi eu vă recomand o melodie care să vă distreze şi să scoată ce e mai bun dintr-un bărbat pentru o femeie...
    Bucuraţi-vă de ziua voastră...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu