joi, 21 martie 2013

Barcelona...

   Neştiind unde să îmi petrec vacanta în această vară am intrat pe site-ul agenţiei de turism Paralela 45, şi am văzut oferta Charter Barcelona din Bucuresti. Mi-am adus aminte că Barcelona era pe lista mea, un loc ce trebuie neapărat vizitat nu numai pentru operele arhitectonice ale lui Antoni Gaudi dar şi pentru faptul că are nişte plaje superbe la Marea Mediterană, iar mai apoi atracţiile turistice sunt din cele mai diversificate în acest colţ de rai.
   Câteva din atracţiile turistice pe care le-am notat în agenda pentru a le vizita sunt muzeul Pablo Picasso şi aici îmi place foarte mult ideea că acest muzeu este "inima Barcelonei" dacă pot spune aşa el fiind situat în centrul vechi al oraşului sporind asfel frumuseţea acestuia. La Rambala este iaraşi o zonă pe care aş vizita-o cu multă plăcere datorită culorii date de artiştii stradali şi chioşcurilor de ziare, un adevarat zumzet de viaţă este mereu prezent aici. Nici nu îmi închipui să uit de stadionul pe care atâtea campionate au luat fiinţă  şi au fost câştigate sau nu, mai ales că stadionul este de 5 stele fiind primul ca mărime şi număr de suporteri din Europa, şi pe locul 11 în lume. De muzeul de ciocolată este clar că nu vreau să uit fiind un împătimit al acesteia abia astept să îl vad şi să admir opera celor mai buni patiseri ai Barcelonei.
    Sunt multe de văzut şi admirat totul este să ai o minte deschisă spre nou doar aşa vin cele mai bune idei ca cele ale lui Antoni Gaudi şi o mână de pictor ce trasează cele mai perfecte linii dând naştere unor clişee imortalizate de neegalat...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu