duminică, 31 martie 2013

Blogger ambasador Zorile Store.

    Am aflat ca Blogawards in colaborare cu magazinul online ZorileStore au adăugat o noua provocare în cadrul căreia toţi participanţii vor primi produse de incălţăminte din categoria Curăţenie de primăvară. Tot ce trebuie să faceţi este să fiţi posesor de blog de cel puţin 3 luni şi să scrieţi o postare în care anunţaţi că vreţi să fiţi Bloger ambasador al Zorilestore.
   Perioada scrierii articolului în care vă anunţaţi participare este între 27.03.2013 – 07.04.2013. În primul rând trebuie să vă faceţi cont pe Blogawards şi să puneţi link-ul sub postare unde ne este adus la cunoştinţă concursul pentru mai multe detalii puteţi intra aici.
   Am răsfoit site-ul zorilestore.ro şi la categoria Curăţenie de primăvară atenţia mi-a fost atrasă de aceşti papuci http://www.zorilestore.ro/papuci-barbati-rider-r3-ad-x-m-80070_22467 şi cred că mi s-ar potrivi la măsura 41.                                               
         Nu am mai participat la acest concurs în anii trecuţi este o experienţă nouă, cred şi sper să fie şi una plăcută am să revin cu un review când o să îi primesc şi o să vă aduc la cunoştinţă cât sunt de confortabili. Până atunci faceţi-vă cont pe Blogawards pentru alte concursuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu