joi, 21 martie 2013

O masina de cusut...

   Ieri am fost pe la nana mea să îmi dea cu de împărţitul cum este tradiţia în Moldova. Când am intrat în casă mi-a fost dat să văd  o maşină de cusut veche şi pe ea gravat cu litere mari "Singer". Imediat am intrat în reverie şi  mi-am adus aminte de bunica care stătea şi ne cosea pantalonii rupţi în genunchi de atâta joacă pe afară. Dădea din acea pedală într-un ritm monoton care era ca un descântec, te adormea fără să vrei.
   Nu cred că era zi să nu rupem o pereche de pantaloni sau o bluză urcându-ne prin copaci vară şi la săniuş iarna, bunica nu spunea nimica ştia că aşa sunt copii cu multă energie şi care mai fac şi câte o poznă din când în când de mai venea şi câte un vecin supărat pe la poartă că ne prinsese în cireşul lui. Şi acuma adult fiind îmi aduc aminte de bunica când ne cosea hainele cu multă dragoste şi parcă dându-ne un impuls şi mai mare în aventurile noastre din sat.
   M-am trezit din reverie am stat puţin de vorbă cu nana ne-am împărtăşit fiecare ce mai facusem până la momentul în care ne-am intâlnit şi mai apoi am plecat spre casă.
    M-am decis să caut pe internet o maşină de cusut "Singer" şi am intrat pe un magazin de electrocasnice în căutarea trecutului din amintire. Aici am gasit o sectiune unde aveau promoţii la electrocasnice şi mai ales la ceea ce căutam eu şi anume maşina de cusut Singer. O comand şi deja mă gândesc unde să o pun să am mereu în vedere această bucată de amintire a unor zile ce erau pline de bucurie şi fără griji, o oază de linişte, o legătură către un trecut frumos...Singer...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu