sâmbătă, 16 martie 2013

Frumusetea diminetii...

   Cand ma trezesc diminteata in pat si imi vad iubita in pat ca o zeita a unei lumi de mult uitate. Se trezeste ma vede uitandu-ma la ea si zambeste. Ochii mici de somn ii dau o frumusete aparte, parul ravasit pe perna intr-un adevarat dans mirific ca cel al oracolelor, ma fascineaza, ma face sa imi doresc si mai mult sa o tin in brate. Mintea care hoinareste mereu spre alte subiecte imi aduce aminte de o noua colectie de lenjeria si culmea numele ei este tocmai "Morning beauty". Oare la asta se referea colectia respectiva?
   Ies din visare si ma duc sa caut pe net mai multe detalii despre colectie era undeva aici sau aici . Si daca tot sunt aici as putea chiar sa ii fac si un cadou din colectia "Morning beauty" si cred ca am gasit ceva foarte potrivit aici. Sper sa pot tine secretul fata de ea si sa fie cu adevarat un cadou placut. Pentru mine ea oricum este o stea indiferent de ce s-ar intampla ramane steaua mea.
   Ma reintorc in dormitor si sunt imbiat la somn alaturi de zeita mea care toarce ca o pisicuta cand ma asez langa ea si ma ia in brate aproape de ea. Pentru mine cred ca asta e al 9-lea cer...

1 comentarii:

Rui Pires - Olhar d'Ouro spunea...

Bonitos textos!
Parabéns. Estou a seguir.

Trimiteți un comentariu