duminică, 3 martie 2013

Sunt...si ma numesc....

  Salutare la toata lumea eu sunt Gabriel si am făcut acest blog cu scopul de a crea noi oportunităti, de a cunoaşte şi o alta perspectiva de viaţa de asemene de a cunoaşte oameni speciali aşa cum ne credea Isus.Fiecare are o perspectiva de viata şi aş fi bucuros să o aflu căci la sfârşit ce suntem altceva decât o sumă de amintiri şi experienţe dacă pot spune aşa...
  Eu sunt pasionat de sporturi în general şi de orice activitate ce implică măcar un pic de mişcare în natura şi ceva reflectare la acţiune şi reacţiunea faptelor noastre şi ce anume dă sens vieţii noastre acea introspecţie pe care trebuie să avem din când în când pentru  a nu ne trezi într-o zi pur şi simplu goi.
  Fac parte din generaţia cu cheia la gât dacă pot spune aşa nu am fost născut cu calculator în braţe deci am avut o copilărie ce a fost bazată pe relaţionarea cu ceilalti lucru care în viziunea mea este vital pentru dezvoltarea unei persoane ca individ.
   Sper ca prin intermediul acestui blog să am parte de cât mai multe experienţe plăcute să învăt de la voi lucruri noi şi de asemeni să împart cu voi ceea ce ştiu precum Bob Marley spunea :"Trăieste pentru tine şi vei trăi în van,trăieste pentru ceilalţi şi vei trăi din nou".
  Sunt Gabriel si cu tot respectul cuvenit pana la o noua postare ma înclin...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu