duminică, 31 martie 2013

Partener media?

   Făcând un exerciţiu de imaginaţie şi văzându-mă câştigător aş vrea să mulţumesc superblog pentru concursul Spring Superblog 2013.
    Ca şi partener media îmi doresc să contribui pe cât posibil la munca care se depune pentru orice progres în media. Creativitatea şi perseverenţa mă recomandă pentru un eventual parteneriat media. Aş vrea să iau parte la cât multe evenimente de acest gen pentru a îmi dezvolta o oarecare experienta in acest domeniu.
     În acest fel sper să îmi pot deschide noi oportunităţi şi să mi se deschidă mai multe uşi decât mi s-au închis în nas din cauza lipsei de experienţă in diferite domenii. În domeniul media experienţa în sine ţine de creativitatea de care dai dovadă aceasta fiind practic aproape inepuizabila folosită în doze mici.
      Pentru mai multe detalii pot fi contactat pe blog   http://ancinetwisdom.blogspot.ro/ .



Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2013!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu